mgr

Monika Kroenke

Absolwentka pięcioletnich studiów dietetycznych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Tytuł magistra uzyskała w 2014 roku, broniąc pracy pt.: „Niedobór masy ciała przy przyjęciu a tempo zdrowienia pacjentek hospitalizowanych z powodu jadłowstrętu psychicznego”. Praktyczne umiejętności doskonaliła w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Chirurgii Ogólnej i Żywienia Klinicznego w Warszawie.

Specjalizacje

dietetyk kliniczny

Kwalifikacje

Organizatorka i uczestniczka licznych wyjazdów szkoleniowych i konferencji dotyczących zaburzeń odżywiania i żywienia klinicznego. Wyróżniona za pracę naukową prezentowaną podczas ogólnopolskiej konferencji Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Związana z Kliniką Psychiatrii Wieku Rozwojowego WUM, gdzie rozpoczęła pracę nad doktoratem. Swoją wiedzę opiera na najnowszych doniesieniach naukowych polskich i zagranicznych.
Ukończyła kursy:

• Zespoły leczenia żywieniowego
  • Niedożywienie w praktyce dietetycznej
  • Rozumienie i terapia poznawczo-behawioralna bulimii i anoreksji
  • Dialog Motywujący - skuteczne narzędzie w rozmowie z niezmotywowanym pacjentem
  • Dietoterapia w zaburzeniach odżywiania
  • Wzmocniona Terapia Poznawczo-Behawioralna w Zaburzeniach Odżywiania (CBT-E) - Uniwersytet Oksfordzki

Zajmuje się

•  zaburzeniami odżywiania się
  • niedożywieniem
  • nadwagą i otyłością
  • żywieniem dzieci
  • żywieniem kobiet w ciąży i mam karmiących
  • chorobami dietozależnymi (cukrzyca, choroby układu sercowo-naczyniowego, nerek, układu pokarmowego)
  • wsparciem dietetycznym w chorobach nowotworowych, neurologicznych, zaburzeniach psychicznych

ZADZWOŃ

Chcesz umówić się na wizytę konsultacyjną lub dowiedzieć więcej na temat leczenia w naszych placówkach?

801 90 90 90